دونالد ترامپ اعلام کرد: مطمئن نیست بار دیگر با کامالا هریس برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ مناظره داشته باشد یا نه و ادعا کرد که "در مناظره پیروز شده است".

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد: مطمئن نیست بار دیگر با کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ ریاست جمهوری این کشور مناظره داشته باشد یا نه و ادعا کرد که "در مناظره پیروز شده است".

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ روز چهارشنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت: «وقتی من در مناظره پیروز شده ام، فکر نمی‌کنم مناظره دیگر نیاز باشد.»

ترامپ گفت اگر فاکس نیوز میزبان مناظره بعدی باشد او «نمی‌خواهد» مارتا مک کالوم و برت بایر به‌عنوان مجری در این مناظره حضور داشته باشند، زیرا آنها «شب گذشته خوب نبودند». اشاره ترامپ ظاهراً به واکنش‌های این دو مجری به مناظره شب گذشته بر روی آنتن است.

ترامپ پیش از این، موافقت کرده بود در مناظره‌ای که توسط فاکس نیوز با مدیریت مک کالوم و بایر برگزار شده است، شرکت کند. هریس این مناظره فاکس را نپذیرفته بود.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین ادعا کرد که سؤالات قبل از مناظره ریاست‌جمهوری به هریس داده شده بود و این مناظره «تقلبی» بوده است.

ترامپ گفت: «آن‌ها یک برنامه تقلبی با کسی داشتند که شاید حتی پاسخ‌ها را داشت، یعنی صادقانه بگویم، صحبت‌های او را تماشا کردم و گفتم، به نظر می‌رسد که او به شدت با سؤالات آشنا است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار