رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ترفند رمالی و دعانویسی در شهریار خبر داد.

 سرهنگ شاهین حسنوند رئیس پلیس فتای غرب استان تهران روز چهارشنبه اظهار داشت: فردی با مراجعه به پلیس فتای غرب استان تهران که در یکی از شبکه‌های اجتماعی با تبلیغی در خصوص دعانویسی و رمالی مواجه می‌شود که در جهت رفع برخی مشکلات با متهم ارتباط گرفته و از وی مبلغ ۱۲میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است لذا بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتای غرب استان تهران با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، موفق شدند کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در شهرستان شهریار دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه ارتکابی و کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از مالباخته اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در اندیشهد شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهر اندیشه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ اندیشه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت کلانتری ۱۵ اندیشه حین گشت زنی به یک خودرو پراید با ۲ نفر سرنشین مشکوک شده که در حال زاغ زنی از منازل و خودرو‌ها بودند که بعد از استعلام پلاک، مشخص شد پلاک جعلی می‌باشد که خودروی متهمان پس از یک تعقیب و گریز کوتاه با اقدامات فنی و پلیسی متوقف و سارقان دستگیر شدند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سارقان ابزار آلات سرقت و تعدادی مدارک هویتی و گواهینامه مال غیر، هشت متر کابل برق سرقتی و ۲ قطعه پلاک کشف شد.

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف و فاقد پروانه از واحد‌های صنفی مستقر در شهرستان رباط کریم بازدید کردند.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در اجرای این طرح از ۳۵۲ واحد صنفی بازدید کرده و ۱۵واحد صنفی متخلف را به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن ضوابط و مقررات مربوطه با هماهنگی مرجع قضائی پلمب کردند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار