بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: هیچ بازی آسانی در مسابقات انتخابی جام جهانی وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است.

محمد کریمی بازیکن تیم ملی فوتبال درباره برد برابر تیم ملی امارات و صدرنشینی در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۷ اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم با یک گل برنده بازی باشیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده شویم. فعلا با ۲ پیروزی بازی‌ها را شروع کرده ایم.  

کریمی درباره اینکه هواداران از بازی اول تیم ملی به خاطر کیفیت بد چمن رضایت نداشتند، گفت:  چمن ورزشگاه روی نوع بازی و  زدن ضربات آخر موثر بود، اما همانطور که در بازی با امارات مشاهده کردید کیفیت خیلی بهتر شد و موقعیت‌های زیادی توانستیم ایجاد کنیم. هیچ  بازی آسانی در این گروه وجود ندارد  و همه بازی‌ها سخت هستند.

او درباره اینکه در ۲ هفته ابتدایی نتایج عجیب و غریبی از تیم‌های ملی را دیدیم، گفت: شما هم مشاهده کردید که هیچ بازی آسانی در این گروه وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است و در هر بازی باید برنده شویم.  

بازیکن تیم ملی درباره فرصت سوزی در بازی با امارات گفت: بازی در سطح بین المللی است و مشخصا وی‌ای آر وجود دارد و پنالتی صورت نگرفت و اشتباه داور بود که پنالتی گرفت، اما VAR تشخیص داد که پنالتی نیست.  

کریمی درباره اینکه تجربه حضور در اردوی تیم ملی را داشته است، گفت: در کنار بزرگ‌تر‌ها تجربه خوبی بود و خوشحالم که در این اردو حضور پیدا کردم و امیدوارم حضورم تداوم داشته باشد و بتوانم پیروزی‌های بیشتر‌ی را به دست آوریم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار