رئیس پلیس فتای یزد گفت: متهمی که به بهانه سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال جمعآ به مبلغ هفت میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

 سرهنگ حسن ابوالحسینی رئیس پلیس فتای یزد گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر سرمایه گذاری در یکی از شبکه‌های اجتماعی و کلاهبرداری از آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان داشتند درشبکه اجتماعی با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند و مدعی داشتن مجوز کسب و کار و هماهنگی با سازمان‌های مرتبط و تاییدیه پلیس فتا بود آشنا شدیم.

رئیس پلیس فتا یزد گفت: متهم پس ازجلب اعتماد؛ جمعآ به مبلغ هفت میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار کلاهبرداری کرده بود. سرهنگ ابوالحسینی افزود: پس از ارائه مستندات توسط شاکیان و بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، متهم در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و پرونده نیز برای دستگیری متهم به استان مربوط ارسال شد.

ابوالحسینی توصیه کرد: افزایش سریع ارزش ارز‌های دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این حوزه ممکن است وسوسه‌انگیز باشد، اما بسیاری از سودجویان از ناآگاهی مردم سوءاستفاده کرده و آنها را در دام خود گرفتار می‌کنند. پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری، منابع، شرکت‌ها و افراد دخیل را به‌دقت بررسی کنید. از اعتماد به وعده‌های سوددهی بالا و تضمینی خودداری کرده و مشاوره با کارشناسان معتبر را فراموش نکنید.

وی خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.fata.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار