معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: برخی از واحد‌های صنفی با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند که لازم است با این واحد‌ها برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.

برزویی معاون خدمات شهری شهرداری کازرون در جلسه با پیمانکار و ماموران سد معبر در سالن جلسات شهرداری این شهرستان، اظهار کرد: این روز‌ها برخی از واحد‌های صنفی با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند که لازم است در ابتدا به این واحد‌های صنفی اخطار شفاهی و نیز کتبی داده شود و در مراحل بعدی در صورت تکرار، گزارش این تخلفات را به دادستان داده تا دستور پلمب این واحد‌ها صادر شود.

او ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که در سطح شهر زیاد مشاهده می‌شود و باعث آلودگی صوتی و ترافیکی در سطح شهر می‌شود ماشین‌های دست فروش است که تبدیل به یک معضل شده است.

برزویی با بیان اینکه شهرداری کازرون جهت ساماندهی دست فروشان اقدام به ساخت بازار روز کرده است، ابراز امیدواری کرد: این بازار با تلاش نیرو‌های عمران به زودی تکمیل می‌شود و وانت‌های دست فروش می‌توانند از این مکان استفاده کنند.

او همچنین بر عدالت در برخورد با سد معبر کنندگان تاکید کرد و گفت: در برخورد با سد معبرکنندگان باید عدالت رعایت شود و نباید تبعیضی در برخورد با سد معبرکنندگان به وجود بیاید.

برزویی، متکدیان و کودکان کار را از دیگر معضلات شهر عنوان کرد و افزود: علی رغم اینکه شهرداری این افراد که اغلب از اتباع خارجی هستند جمع آوری کرده و تحویل داده، اما باز در برخی از چهارراه‌ها افرادی مشاهده می‌شوند که برای رفع این معضل نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌های ذی ربط داریم.

او همچنین تصریح کرد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با دادستان شهرستان و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان برگزار کردیم بر پای کار بودن ادارات ذی ربط در این راستا تاکید شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کازرون از کسبه خواست ضمن همکاری با ماموران سد معبر از قراردادن مانع و هر وسیله دیگری که در پیاده رو باعث سد معبر و تضییع حقوق شهروندان می‌شود، خودداری کنند.

گفتنی است، با توجه به اهمیت موضوع سد معبر و تخلفات ساختمانی در هفته آینده برای هماهنگی بیشتر با ادارات ذی ربط و با حضور دادستان جلسه‌ای دیگر در شهرداری برگزار خواهد شد.

نوسازی و راه‌اندازی مجدد پمپ چاه آب بوستان رفیع در کازرون

نوسازی تاسیسات چاه آبی بوستان رفیع به منظور تقویت شبکه آبیاری فضای سبز شهر، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

 با توجه به فرسوده بودن تاسیسات (پمپ و لوله انتقال آب چاه بوستان رفیع) و نیز اهمیت حفظ و نگهداری فضای سبز شهر، نوسازی تاسیسات چاه آبی بوستان رفیع در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

نوسازی تاسیسات چاه آبی بوستان رفیع در کازرون

با راه اندازی و نوسازی تاسیسات این چاه آبی قدرت شبکه آبیاری افزایش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است، پارک‌ها و فضای سبز محدوده‌های بلوار خرمشهر حدفاصل میدان قدس تا میدان فردوسی، بلوار فردوسی، بلوار بعثت، میدان ۲۲ بهمن تا خیابان حافظ جنوبی زیر پوشش این شبکه آبیاری خواهد بود.

اجرای عملیات آسفالت خیابان ارتش در کازرون

پس از اجرای عملیات تراش آسفالت خیابان ارتش، هم اکنون آسفالت این خیابان پس از وقفه‌ای کوتاه توسط نیرو‌های عمران شهرداری در حال انجام است.

نوذری شهردار کازرون در این راستا ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان در اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری علت تراش و آسفالت این خیابان را وضعیت نامناسب و ناهمواری‌های این خیابان که برای تردد شهروندان مشکل ایجاد کرده بود، عنوان کرد. 

آسفالت خیابان در کازرون

او ادامه داد: با اجرای عملیات تراش آسفالت ضمن صرفه جویی در اتلاف هزینه، آسفالت این خیابان به صورت اصولی انجام می‌شود. 

گفتنی است، علت تاخیر در آسفالت این خیابان اجرای شبکه فیبر نوری و نیز جلوگیری از اتلاف هزینه و دوباره کاری آسفالت این خیابان بوده است.

 عملیات آسفالت این خیابان بلافاصله پس از تکمیل و اتصال شبکه فیبر نوری نیروی انتظامی شروع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.