فرمانده کل سپاه گفت: ‌مردم فلسطین به زودی طعم شیرین پیروزی و اسرائیل طعم انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان در میرآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که توفیق حضور ما را در این لحظه‌های سرشار از معنویت و فضای آسمانی که یکی از دروازه‌های حقیقی بهشت است، در جوار خانواده‌های عزیز، مومن، نجیب و مقاوم شهدا را نصیبمان کرده است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی گفت: در حین عزیمت از ارومیه به این منطقه، از داخل بالگرد تصاویری از قلعه‌های مستحکم و دژ‌های نفوذناپذیر را روی این سلسله ارتفاعات از حاج ابراهیم تا جاسوسان و قندیل می‌دیدم و در وجود خودم سرشار از افتخار می‌شدم.

وی تصریح کرد: روی زمین آنچه که می‌دیدیم، آبادانی، نشاط، سرسبزی، امنیت و آرامش برای مردمان این دیار بود،  البته نه تنها برای این منطقه، بلکه امتداد این آرامش، همه فضای عمومی کشور را گرفته است.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اینجا قطعه و دروازه‌ای از بهشت است و وجود، حضور و نفسمان را مدیون خون پاک شهدا می‌دانیم، افزود: شهیدان اینجا حاضر و ناظر بر این محفل آسمانی ما را میزبانی کرده و اولیای خاص الهی هستند که لباس عزت بر اندام ملت پوشانده‌اند، اینجا رونمایی از یک حقیقت واقعی است.

سردار سلامی با ذکر اینکه شهدا زنده و بی‌واسطه جمال حضرت حق را درک کرده و در غرق جمال او، آرام روزی‌خوارند، بیان کرد: ما با این حقایق زنده هستیم، ما را سلاح‌ها نگه نمی‌دارد بلکه قلب‌ها، ایمان‌ها، صبرها، اشک‌ها، توسل‌ها، علی‌اکبرها، عباس‌ها، دست‌های بریده و سر‌های از تن جدا شده و پیکر‌های شهدا نگه داشته است، و عزت ما در گرو آنهاست.

وی با گرامیداشت یاد شهدای عملیات جاسوسان ادامه داد: استواری این کوه و ایران اسلامی از استقامت فرزندان این مرز و بوم است به واسطه خون شهدا سر‌ها و دست‌هایی که تقدیم محضر الهی شد، استخوان‌هایی که زیر خاک هستند، ایران اسلامی به اوج عظمت رسیده است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این سئوال که چرا دنیا و ملت‌های دیگر ما را سربلند و صاحب شخصیت، هویت، کرامت و شرافت می‌دانند، خاطر نشان کرد: هویت بخشی هر ملت وابسته به حوادث بزرگ و یا مردان و زنان بزرگ است، شخصیت یک ملت از درون تاریخ او از میان حماسه‌ها و درون فداکاری‌ها، وفاداری‌ها شکل می‌گیرد.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: اگر همگی کشته شویم یک وجب از خاک سرزمین‌مان را به بیگانه نمی‌دهیم و این اثبات شده است، که وجب به وجب این سرزمین از نخل بلند قامت جوانان رشید کشور شکل گرفته است. 

وی ادامه داد: اینجا نمایشگاه ایمان و صبر است، مادرانی که اشک نریخنند، همسرانی که آرزوهایشان را بدرقه کردند، فرزندانی که رنج دوری کشیدند تا این ملت سربلند بماند.

دشمنان را تعقیب و تنبیه می کنیم 

سرلشکر سلامی با تاکید بر انتقام از دشمنان ایران اسلامی ادامه داد: ما همه دشمنان را تعقیب و تنبیه می کنیم که در ۴۵ سال اخیر بارها آن را انجام داده ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان اسلام، سرافکنده بلاد اسلامی را ترک می گویند همان گونه که در افغانستان، سوریه، عراق، یمن و ایران اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه آرامش و آبادانی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه کشور را در بر گرفته است، گفت: وقتی مقتدرانه می توانیم از شکوه یک انقلاب، بزرگی و عظمت یک ملت، از تدبیر یک رهبر، از شجاعت و استقامت یک نیروی بی انتها سخن بگوییم به این دلیل است که حجت های واضحی همانند چراغ های روشن راه در آسمان افتخارات این سرزمین می درخشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در جایی ایستاده و سخن می گوییم که مشهد شهیدان عزیزی بوده و طبق آموزه های اسلامی، اینجا قطعه ای از بهشت است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما با سلاح‌مان با آمریکا نمی‌جنگیم به واسطه قدرت و اراده جوانمان، به سلاح‌مان قدرت می‌دهیم، به کوه‌ها عظمت می‌دهیم.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: تا زمانی‌که از اراده قدرتمند جوانان برخورداریم، نه تسلیم می‌شویم، نه عقب می‌نشینم نه سست می‌شویم و بلکه پیش می‌رویم.

سردار سلامی با بیان اینکه ایران اسلامی قوی، امن و سربلند است و با مستکبران با زبان اقتدار صحبت می‌کند  تصریح کرد: وقتی که بر قلب استکبار می‌زند، مردم جشن می‌گیرند، حمایت می‌کنند و سرود جهادی می‌خوانند. 

فرمانده کل سپاه  با بیان اینکه در وعده صادق کار دشمن را تمام کردیم، ادامه داد: عزت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد؛ امروز مقاومت مردم در غزه را می‌بینیم، ظاهر دردناکی دارند و قتل شبانه مردم عامل تحول نیست، اما رمز ماندگاری فلسطینی‌ها خواهد شد و به زودی طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید و به زودی طعم انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه هر وقت اسلام درخشید و قد کشید کافران و مشرکان و منافقان مقابل آن ایستادند و میدان جهاد شکل گرفت امروز هم همین است. رمز بقای فلسطینی که امروز به وسعت یک جهان بزرگ شده است به جهاد، ایستادگی و مقاومت است، گفت: همه دشمنان بشنوند؛ ما آنها را تعقیب و تنبیه می‌کنیم و انتقام می‌گیریم؛ تعقیب و تنبیه دشمنان و انتقام از آنها حقیقتی است که از ۴۵ سال پیش تا کنون ما آنها را بار‌ها آزموده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.