وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با سفر به مرز لبنان به ارتش این رژیم دستور داد برای حمله زمینی همه جانبه به لبنان آماده شود.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که وزنه عملیات نظامی در حال انتقال به سمت شمال و برای آماده شدن برای عملیات زمینی همه جانبه است.

بر اساس گزارش سما الاخباریه، گالانت در جریان سفری که به منطقه مرزی با لبنان داشت، ادعا کرد: ما در حال انتقال وزنه عملیات نظامی به سمت شمال برای آماده‌سازی برای تکمیل وظایف در جنوب هستیم و از ارتش می‌خواهیم برای یک عملیات همه‌جانبه زمینی در تمام سطوح (علیه لبنان) آماده شود.

گالانت همچنین بر اساس بیانیه‌ای که از سوی وزارت امنیت رژیم صهیونیستی منتشر شد، در جریان دوره آموزشی شبیه‌سازی عملیات‌های رزمی در داخل خاک لبنان قرار گرفت و گفت: ما اینجا ماموریتی داریم که هنوز اجرا نشده است و آن تغییر وضعیت امنیتی و بازگشت ساکنان به خانه هایشان است. شما باید آماده انجام این ماموریت باشید. 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: در حال تکمیل آموزش و آماده سازی تمامی نیرو‌های زمینی برای آمادگی در عملیات زمینی همه جانبه در تمامی سطوح از یگان‌های رزمی گرفته تا فرماندهی هستیم.  آماده باشید و زمانی که زمانش رسید، آن را اجرا کنید.

از سویی دیگر در لبنان، خبرگزاری ملی این کشور بامداد گزارش داد که یک هواپیمای بدون سرنشین صهیونیستی یک موتورسیکلت را با موشک هوا به سطح در جاده باب مرعة - صغبین در بقاع غربی هدف قرار داده است؛ که منجر به زخمی شدن دو نفر شد و آن‌ها به بیمارستانی در منطقه منتقل شدند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
اینها تا لبنان را اشغال نکنند مخصوصا جنوب را جنگ را خاتمه نخواهند داد حالا می‌توانند یا نمی‌توانند الله اعلم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
این بز مچه را دستگیر واعدام کنیدصهیونیسم یهودی
آخرین اخبار