رئیس آنروا در اظهاراتی گفت که با وجود سنگ اندازی‌ها واکسیناسیون در غزه در حال انجام است.

رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در اظهاراتی گفت که با وجود سنگ اندازی‌ها، واکسیناسیون در غزه در حال انجام است.

به نقل از الجزیره، لازارینی اعلام کرد که با وجود حادثه جدی روز سه‌شنبه، تیم‌های امدادی آنروا در شمال غزه ۷۷ هزار کودک را در برابر ویروس فلج اطفال واکسینه کردند و اکنون ما به هدف خود در کارزار واکسیناسیون سراسری در غزه نزدیک‌تر شده‌ایم.

وی افزود: علی رغم پیشرفت‌های خوبی که در کارزار واکسیناسیون علیه فلج اطفال کودکان زیر ۱۰ سال در غزه داشته‌ایم، اما ما شاهد جان سپردن غیرنظامیان فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی هستیم.

لازارینی گفت: حمله به منطقه المواصی که پیش‌تر از سوی تل آویو امن اعلام شده بود، یکی از این موارد است.

در حمله روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به چادر‌های آوارگان فلسطینی در منطقه المواصی خان یونس تاکنون ۶۰ تن شهید و ۴۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که با توجه به شدت این حملات احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.

«محمود بصل» سخنگوی امداد و نجات غزه تأکید کرد: چندین خانواده به صورت کامل در قتل عام «المواصی» در زیر شن‌ها ناپدید شدند.

در تازه‌ترین آمار وزارت بهداشت فلسطین، از آغاز نبرد «طوفان الاقصی» تاکنون، ۴۱ هزار و ۲۰ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار