صداوسیما در اقدامی جدید، اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و کامالا هریس را به صورت زنده و با ترجمه همزمان از شبکه خبر ۲ پخش کرد.

اولین مناظره انتخاباتی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان و «کامالا هریس» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز چهارشنبه به صورت زنده و با ترجمه همزمان از شبکه خبر ۲ برای مخاطبان پخش شد.

این برای دومین بار بود که صداوسیما در اقدامی جدید و با هدف پاسخگویی به نیاز خبری مخاطبان، مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را برای مخاطبان خود به صورت زنده پخش کرد.

پیش از کناره‌گیری «جو بایدن» از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، مناظره او با ترامپ نیز به صورت زنده از شبکه خبر ۲ پخش شده بود.

ترجمه همزمان مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با چهار مترجم (دو مترجم آقا و دو مترجم خانم) انجام شد که دو نفر از آنها مسئولیت ترجمه صحبت‌های ترامپ و هریس و دو نفر دیگر مسئولیت ترجمه صحبت‌های مجریان زن و مرد مناظره را برعهده داشتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
خوب که چی؟ مشکل اقتصادی کمر مردم شکسته مناظره انها چه مشکلی حل میکنه؟ مناظره خودمان چه مشکلی حل کرد؟ پول پخش مستقیم از جیب کی رفت؟ معلومه بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
چه عجب!من ندیدم ولی صدا و سیما انصافا" کار خوبی کرد . باید خبرهای و اتفاقات مهم را پوشش داد و اگر نه بعد میگفتند کامل پخش نکرد گزینشی بوده و .... از طرف دیگر ما باید از صدا و سیما اخبار جهان را دنبال کنیم و نه از بیگانگان ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
وا اسفا ، هریس روسری سرش نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
یعنی یاد گرفتیم به جای جنبه مثبت قضیه فقط همه جیز رو مسخره کنی رو خودت کار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
ایشون مسخره نکرده جدی گفته ، خب صدا و سیما باید به این مسائل توجه کنه ، خانواده ها می بینن برنامه رو ، حالا شما هم ظاهرا از اونوروشن فکرایی که جنبه مثبت رو می بینی ، من خودم که زنم با این تصاویر راحت نبودم ، می‌شد ضبط بشه با سانسور پخش شه .
آخرین اخبار