معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: ۷ زوج قزوینی دارای فرزند مشترک از ابتدای سال جدید به زندگی مشترک بازگشتند.

علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین با اشاره به اقدامات اثربخش دفاتر ایجاد صلح و سازش بین زوجین گفت: از ابتدای سال جدید در نتیجه اقدامات این دفاتر در جهت ایجاد توافق، صلح و سازش پایدار بین زوجین دارای فرزند مشترک که متارکه کرده بودند، هفت زوج در شهر قزوین به زندگی مشترک بازگشتند.

وی به ظرفیت‌های قانونی مناسب پیش‌بینی شده توسط قانونگذار در جهت تقویت، حمایت و تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و یادآور شد: مطابق قانون، قوه قضاییه موظف به ایجاد و راه اندازی دفتر حمایت از اطفال و نوجوانان، ایجاد و تقویت دفاتر حمایت از زنان و خانواده و نیز ایجاد سازوکار مناسب با مصالح خانواده و کودک جهت ملاقات والدین با اطفال است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین، پیگیری در خصوص صدور اسناد هویتی برای کودکان و نوجوانان فاقد شناسنامه، ارائه خدمات روانشناختی و حقوقی به مراجعین و پیگیری برای ثبت نام کودکان و نوجوانان بی بضاعت دارای استعداد ورزشی جهت ثبت نام در سالن‌های ورزشی به صورت رایگان از جمله اقدامات صورت گرفته این دفاتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار