سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: در مجموع از ابتدای سال تا کنون ۲۱ هزار میلیارد تومان یارانه دارو و شیرخشک به حساب داروخانه‌ها واریز شده است.

سیده طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: براساس مدارک رسیده از سازمان‌های بیمه گر سلامت تامین اجتماعی امروز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان یارانه دارو و شیرخشک به حساب ذی نفعان نهایی واریز شده است.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: این واریز بر اساس تخصیص و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه صوررت گرفته است و تا به امروز تمام مدارک رسیده به سازمان هدفمندی یارانه‌ها تسویه شده و مطالبات پرداخت نشده داروخانه‌ها به دو علت مغایرت در مدارک ارسالی و ارسال نشدن مدارک داروخانه‌ها بوده است.

حسینی گفت: در مجموع تاکنون ۲۱ هزار میلیارد تومان یارانه دارو و شیرخشک به حساب داروخانه‌ها واریز شده است.

وی درباره پرداخت مابقی یارانه دارو و شیرخشک گفت: تاکنون نیمی از منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای پرداخت یارانه دارو و شیرخشک محقق شده است و شرکت‌های ذی مدخل نفتی منابعی را که طبق قانون تعریف شده تامین نکرده اند.

حسینی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها مطابق بند ۲ جزء الف تبصره ۸ موظف است که یارانه دارو و شیرخشک را به حساب ذی نفعان نهایی یعنی داروخانه‌ها و مراکز درمانی واریز کند.

منبع: صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار