سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه‌دار لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده چیتگر خبر داد.

سرهنگ محمد افشار درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، گشت‌زنی‌های هدفمند عوامل کلانتری ۱۸۱ چیتگر برای شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد و در همین راستا نیز آنان درحین گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی خود به یک نفر که به طرز مشکوک و با سرعت زیاد در حال انتقال یک حلقه رینگ و لاستیک خودرو به داخل صندوق عقب خودرو پژو پارس مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به سمت فرد مذکو رفتند، گفت:‌این فرد به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد که در همین راستا تعقیب و گریز میان او و ماموران آغاز شد و در نهایت پس از دقایقی تعقیب و گریز با پای پیاده و عدم توجه متهم به دستورات پلیس، ماموران این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انجام بازرسی از داخل خودروی متهم گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده ازخودروی سارق تعداد سه عدد آچار چرخ و یک جفت دستکش و یک عدد دستگاه پرچ را به همراه ابزارآلات حرفه‌ای سرقت کشف و ضبط کردند. همچنین پس از انتقال متهم به کلانتری این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

افشار از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت:‌این فرد برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات به همراه پرونده تحویل دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان درحال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار