جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فراجا سعی می‌کند بیشتر مأموریت‌های خود را با روح حاکم اجتماعی در کنار سازمان نظامی و انتظامی بودن انجام دهد.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در همایش ملی جنگ ترکیبی که به میزبانی دانشگاه جامع علوم انتظامی در محل سالن همایش‌های غدیر برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی خود تنها از بین بردن باورها و تخریب ارتباط میان خانواده‌ها را هدف گرفته است.

وی بر لزوم تداوم این همایش‌ها با هدف جنگ به صورت منظم و دوره‌ای تاکید کرد و گفت: برنامه‌ها، مطالب و مقاله‌های ارائه شده در این همایش حتماً باید در همه سازمان‌ها، خصوصاً سازمان انتظامی استفاده و تبدیل به برنامه‌های کاربردی شود.

سردار رضایی با بیان اینکه امروز سازمان انتظامی در خط مقدم جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، اظهار داشت: شاهدیم که در بسیاری از اتفاقات و حادثه‌ها دشمن به دنبال تخریب چهره انتظامی است و از هر ابزاری برای این موضوع استفاده می‌کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: این موضوع می‌طلبد که فراجا بیش از هر سازمانی در موضوع جنگ ترکیبی پیشتاز باشد و دانستنی‌های خود را در این زمینه ارتقاء دهد.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: امروز فراجا در خط مقدم مقابله با کفر قرار دارد و سعی می‌کند بیشتر مأموریت‌های خود را با روح حاکم اجتماعی در کنار سازمان نظامی و انتظامی بودن انجام دهد.

وی در پایان با تشکر از برگزار کنندگان این همایش ملی افزود: از حضور نمایندگان ستاد کل و سردار شکارچی تشکر ویژه دارم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارم.

گفتنی است؛ همایش‌های ملی درباره جنگ ترکیبی معمولاً به بررسی ابعاد مختلف جنگ‌های ترکیبی، نظیر ابعاد نظامی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن می‌پردازند. این نوع جنگ‌ها شامل ترکیبی از شیوه‌های جنگ کلاسیک، جنگ سایبری، جنگ روانی و تروریسم هستند و هدف آن‌ها به چالش کشیدن امنیت ملی یک کشور یا گروه خاص است.

سازمان‌دهی چنین همایش‌هایی می‌تواند به تبیین استراتژی‌های مقابله با تهدیدات نوظهور، تبادل دانش و تجربیات میان پژوهشگران و کارشناسان و تحلیل داده‌ها و مطالعات موردی بپردازد.

شایان ذکر است، در این همایش ملی سردار "ابوالفضل شکارچی" سخنگوی ارشد و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به بیان مطالبی در زمینه ابعاد مختلف جنگ ترکیبی و لزوم برنامه‌های مقابله‌ای برای این جنگ پرداخت و در پایان از نفرات و مقالات برتر در این همایش تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار