تیم والیبال کم‌ایر افغانستان با هدایت سرمربی ایرانی خود موفق به شکست گاز الجنوب عراق شد تا از رویارویی با شهداب یزد در مرحله نخست حذفی فرار کند.

سومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری اختصاصی شهداب یزد پیگیری می‌شود.

تیم کم ایر (افغانستان) بدون برد و گاز الجنوب (عراق) با یک برد و یک باخت از ساعت ۱۴ و در دومین مسابقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند.

نماینده افغانستان در این مسابقه سه بر صفر و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر۱۸) حریف خود را شکست داد تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند و با سه امتیاز و یک برد، به عنوان تیم سوم گروه راهی مرحله بعدی شود.

ست اول این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود کم ایر به پایان رسید. در ست دوم نیز تیم شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات نتوانست بر حریف افغان غلبه کند و در یک رقابت برابر نتیجه این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ واگذار کرد.

در ست سوم نیز افغان‌ها به برتری خود ادامه دادند و نماینده عراق نتوانست اشتباهات خود را جبران کند تا در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود کم ایر به پایان رسید تا در مجموع سه بر صفر پیروز این رقابت شود. حمید موحدی مربی بین المللی هدایت تیم کم ایر را برعهده دارد.

گفتنی است تیم کم ایر (افغانستان) با کسب این پیروزی جایگاه سومی خود را تثبیت کرد و پس از یک روز استراحت باید با تیم دوم گروه A مسابقه دهد و از رویارویی با شهداب یزد میزبان مسابقات گریخت. تیم گاز الجنوب (عراق) با تحمیل این شکست باید با تیم اول گروه A رقابت کند.

فیصل الشامیری از کویت و علیرضا قریب از ایران به ترتیب داوران اول و دوم این دیدار بودند که ۵۰۰ تماشاگر داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار