شهروز شجاعی گفت: در تمام فاز‌های طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس شاهد پیشرفت هستیم و با ارتقاء ظرفیت و نوسازی تصفیه خانه، معضل حاد آلودگی محیط زیست ساحل و دریا حل شد.

 شهروز شجاعی سرپرست هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو) که به اتفاق جمعی از معاونین و مدیران به بندرعباس سفر کرده بود، با حضور در تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس در جریان روند پیشرفت طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب بازیافت شده آن به صنایع مولد قرار گرفت.

در این بازدید میدانی شهروز شجاعی مدیر عامل شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس با تشریح دقیق جزئیات این طرح از خروجی غیر‌آلوده پساب فاضلاب به دریا خبر داد.

وی با ذکر این نکته که با تلاش شبانه روزی مجموعه شرکت تامین و توسعه زیر ساخت و راهبری سازمان ایمیدرو و همت سهامداران، پروژه مطابق با برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود افزود: در تمام فاز‌های طرح شاهد پیشرفت هستیم و خوشبختانه با ارتقاء ظرفیت و نوسازی تصفیه خانه در کم‌ترین زمان معضل حاد آلودگی محیط زیست ساحل و دریا ناشی از ورود فاضلاب به دریا که مطالبه عمومی مردم و افکار عمومی و حاکمیت بود را حل کرده و الان مدتهاست پساب ورودی به دریا فاقد آلودگی و بوی بد است و با پالایش‌های روزانه در مرحله ثبات پایدار این رخداد مهم هستیم.

 شجاعی در ادمه با اشاره به برنامه‌های پیش روی این پروژه اعلام کرد: در پایان سال ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری کامل از این طرح منحصر بفرد خواهیم بود و مردم شریف بندرعباس شاهد رفع آلودگی محیط زیست ناشی از ورود پساب فاضلاب به دریا و تامین پساب قابل استفاده از فاضلاب برای صنایع خواهند بود.

در پایان این بازدید سرپرست هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران با تقدیر از تلاش ارزشمند شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس در اجرای این طرح بزرگ محیط زیستی، اجرای این پروژه را رخدادی منحصر‌به‌فرد در کشور دانست.

منبع:تسنیم

برچسب ها: فاضلاب ، تصفیه خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.