مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از آغاز بررسی و شناسایی کارت‌های هوشمند سوخت غیرمجاز در جایگاه‌های عرضه سوخت نواحی جنوبی خبر داد.

هوشنگ غلامی گفت: تیم نظارتی منطقه به منظور بررسی، شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان و دارندگان کارت‌های هوشمند سوخت مهاجر در جایگاه‌های عرضه سوخت نواحی جیرفت و کهنوج مستقر شد.

 وی افزود: به منظور رعایت حقوق شهروندی و توزیع عادلانه فرآورده‌های نفتی، تیم‌های نظارتی شرکت به طور مستمر در حال کنترل مجاری عرضه سوخت هستند و رعایت همه استانداردها، دستورالعمل‌ها و تکریم ارباب رجوع برای خدمت‌رسانی مطلوب به همشهریان همواره در دستور کار شرکت قرار دارد.

به گفته غلامی، در رصد مجاری عرضه سوخت نواحی جنوبی استان، بیش از ۹۶۰ هزار لیتر نفت، گاز و بنزین قاچاق و تعداد ۲۳۳ کارت سوخت غیرمجاز شناسایی شد و در این رابطه سه نفر از عوامل جایگاه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ضمن تاکید بر جلوگیری از هرگونه تخلف در جایگاه‌های عرضه سوخت، از مالکین مجاری عرضه درخواست کرد با نظارت بیشتر در حفظ سرمایه ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار