مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از شروع پایش نیرو‌های این سازمان برای اعزام به ماموریت آموزشی در کشور بلاروس خبر داد.

هادی عیدی پومدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به شروع پایش نیرو‌های این سازمان برای اعزام به ماموریت آموزشی در کشور بلاروس، اظهار کرد: این ماموریت با هدف افزایش سطح توان تخصصی و عملیاتی نیرو‌های آتش‌نشان انجام می‌شود.

او افزود: در این دوره نفرات اعزامی با مباحث آتش در ساختمان‌های بلند، طبقات منفی، سوانح و تصادفات جاده ای، مواد شیمیایی و خطرناک، آوار برداری و ایمنی ساختمان‌های تجمعی در سطوح تکمیلی و پیشرفته آشنا خواهند شد.

عیدی پور گفت: آتش‌نشانان شیرازی در این ماموریت می‌توانند به تکمیل دوره‌های آموزشی در آکادمی بین المللی آتش نشانی کشور بلاروس زیر نظر اساتید برجسته این آکادمی بپردازند.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه ارزیابی و رقابت برای پایش نیرو‌های اعزامی، بین آتش نشانان شیراز در مراحل نهایی است، تصریح کرد: در این مراحل آتش‌نشانان از نظر آمادگی جسمانی، مهارت و عملکرد تخصصی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و پس از تکمیل این فرایند نیرو‌های برتر و توانمند برای اعزام به کشور بلاروس انتخاب می‌شوند.

عیدی پور تاکید کرد: ایجاد انگیزه و نشاط و ارتقای سطح توان عملیاتی و آشنایی با شاخص‌های بین المللی برای آتش نشانان شیراز همواره در دستور کار این سازمان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار