رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رمز پیروزی بر مشکلات کار جهادی و کسب رضای خدا است، گفت: روحیه جهاد و شهادت طلبی عامل اقتدار کشور به شمار می‌رود.

ابوالفضل توسلی در دیدار خانواده شهید حسینعلی پیری، دانشجوی شهید رشته حقوق دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان مرکز خاش با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام است، بیان کرد: عامل و رمز پیروزی بر مشکلات کار جهادی و کسب رضای خدا است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی اسوه فداکاری و ایثار در راه اسلام و وطن است، ادامه داد: شهید سلیمانی در میدان‌های جنگ همواره نوک پیکان مبارزه با دشمنان بود و فقط خدا را می‌دید و از خدا شهادت طلب می‌کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهیدان به منظور فرا گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و خانواده آنان است، افزود: بزودی یکی از ساختمان‌های دانشگاه استان با حضور خانواده شهید "حسینعلی پیری" مزین به نام این شهید خواهد شد.

وی ادامه داد: خواسته ما ورود دستگاه قضایی به منظور شناسایی، تعقیب و مجازات آمران و عاملان این جنایت است.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان اینکه خانواده شهدا جلوه‌ای از صبر ائمه اطهار علیهم السلام هستند، اظهار کرد: توصیه ما به خانواده شهید، صبر در برابر این مصیبت است، چرا که این ثمره اعتماد به وعده صدق پروردگار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر حیدری نسب گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام و کشور بدانند خون ریخته شده شهدا پایمال نخواهد شد و عذاب الهی دامان جنایتکاران را می‌گیرد.
 
گفتنی است در این دیدار رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اهدای تابلوی مزین به تصویر شهید والامقام به همسر و فرزندان شهید از خانواده شهید تجلیل کرد.

شایان ذکر است دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان دارای ۱۶ دانشجوی شهید والامقام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار