رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: تا امروز  چیزی حدود ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو برای اسقاط ثبت نام کرده‌اند که از این میزان اسقاط ۱۲۱ هزار دستگاه خودرو انجام شده است.

محمود مشهدی شریف رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طبق آمار‌های رسمی ۲.۵ میلیون خودرو‌های سواری و حدود ۹ تا ۱۰ میلیون موتورسیکلت فرسوده در کشور وجود دارد و پیش بینی ما این است که تا آخر سال چیزی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار خودرو اسقاط خواهند شد.

او ادامه داد: همچنین تا امروز  چیزی حدود ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو برای اسقاط ثبت نام کردند که از این میزان  اسقاط ۱۲۱ هزار دستگاه خودرو انجام شده است که تا هفتم شهریور ماه یک هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار مینی‌بوس و ۶۵۰ دستگاه از سایر دیزلی‌ها اسقاط شد.

مشهدی شریف افزود: همچنین از ابتدی سال  تا امروز هیچ اسقاطی در زمینه موتور سیکلت نداشته ایم به طوری که در بخش موتورسیکلت‌های فرسوده بسیار ضعیف عمل کرده ایم و تعداد اسقاط بسیار کم بوده و می‌توان گفت نزدیک به صفر بوده است.

به گفته رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو در حال حاضر ۹۰ درصد ثبت نامی‌ها برای اسقاط مربوط به خودرو‌های سواری بوده است.

خبرنگار:رضا زارع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار