در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمله به چادر آوارگان، تاکنون ۶۰ نفر شهید و ۴۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به چادر‌های آوارگان در شهر خان‌یونس خبر دادند و اعلام کردند که در جریان آن تاکنون ۶۰ شهید و ۴۰ تن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، در این حمله دستکم ۲۰ چادر آوارگان در منطقه المواصی هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفته شد.

اداره امداد و نجات غزه اعلام کرد که ۶۵ تن از آوارگان فلسطینی جزء شهدا و زخمی شدگان هستند.«محمود بصل» سخنگوی امداد و نجات غزه تأکید کرد: چندین خانواده به صورت کامل در قتل عام «المواصی» در زیر شن‌ها ناپدید شدند.

۱۴ شهید برای انتقال از مواصی خانیونس به بیمارستان‌ها منتقل شدند و عملیات بیرون کشیدن اجساد همچنان وجود دارد و با توجه به شدت حملات همچنان احتمال افزایش شهدا و مجروحان وجود دارد.

براساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، این حملات حفره‌های ۹ متری در منطقه المواصی خان‌یونس ایجاد کرده است. رسانه‌های فلسطینی تصاویری از گودال‌های عمیقی که بر اثر اصابت موشک‌های سنگین رژیم صهیونیستی به چادر‌های آوارگان در المواصی ایجاد شده را منتشر کردند.

حماس ادعای اسرائیل برای توجیه جنایت در حمله به چادر آوارگان را رد کرد

حماس با رد ادعای رژیم صهیونیستیمبنبر حضور نیرو‌های این جنبش در منطقه المواصی خانیونس برای توجیه حمله به چادر آوارگان را رد و تأکید کرد که حمله ارتش رژیم فاشیستی به آوارگان مصداق بارز جنایت جنگی و نقض قوانین بین المللی است.

جنبش حماس تأکید کرد: مقاومت بار‌ها و بار‌ها حضور هرگونه از اعضای خود در تجمعات غیر نظامی و استفاده از این محل‌ها برای اهداف نظامی را رد کرده است. قتل عام جدید ارتش رژیم صهیونیستی در مواصی خان یونس که در آن چادر محل اسکان آوارگان را هدف قرار گرفته است، با موشک انجام گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی برای توجیه حملات بی رحمانه خود به آوارگان فلسطینی، این بار مدعی شده است که این حمله مرکز فرماندهی و کنترل حماس در خان یونس را هدف قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
..
۰۸:۴۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
رژیم صهیونسیتی بر روی ریل نابودی کامل قرار دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
خدا لعنت کنه این اسراییل رو که واقعا جانی و شیطان صفته. آخه بچه کوچیک چه گناهی کرده آخه بی پدر مادر؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
پس کو انتقام سخت؟! کجایی سردار انتقام های سخت!
United States of America
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۷:۵۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
بر پدر و مادر و خود این صهیونها لعنت
آخرین اخبار