استاندار فارس از سیاست گذاران دومین کنگره ملی امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس خواست تا نقش دانشجویان، دانش آموزان، اصناف و هنرمندان در این رویداد ملی را مشخص کنند.

محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس ضمن تبریک ایام اعیاد ماه ربیع الاول، از زحمات انجام شده برای برگزاری این کنگره ملی قدردانی کرد و گفت: همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس، همه با هم برای دفاع از میهن عزیز هم‌افزا شدند، برای برگزاری این رویداد ملی هم، همه مجموعه‌ها به میدان آمده اند تا با هم افزایی، نسبت به برگزاری هرچه بهتر این رویداد ملی تلاش کنند.

استاندار فارس با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و روز بزرگداشت حافظ، اظهار داشت: این سه مناسبت، سه رویداد مهم پیش‌رو تا زمان برگزاری کنگره شهداست که باید به تناسب موضوع از هر مناسبت استفاده مناسب و شایسته کرد.

او با بیان اینکه اقدامات ابتکاری در زمینه تهیه تابلو‌های دیجیتال شهدا با درج شناسه‌های هوشمند، حضور رسانه‌های محور مقاومت، تهیه کتاب‌های مرتبط با نقش شهرستان‌ها و ادارات در دفاع مقدس و سایر موارد در حال انجام است، بر ضرورت تدوین فرآیندی مشخص، برای جلوه دادن این اقدامات تاکید و در ادامه تصریح کرد: با هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف می‌توان نواقص زیرساخت‌ها و مشکلات مربوط قبور شهدا و شهدای گمنام را برطرف کرد.

ایمانیه اظهار کرد: می‌بایست از فرصت باقی‌مانده تا کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس که در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، جهت ارتباط بیشتر و تعیین نقش دانش‌آموزان، دانشجویان، اصناف و هنرمندان با این رویداد ملی استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار