سرپرست امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه گفت: رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها، نظام نوین هزینه درآمد در استان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

به نقل از سازمان برنامه و بودجه، دومین جلسه کارگروه برنامه‌ریزی و توسعه امور استان‌ها با عنوان «بررسی الزامات تدوین نظام نوین درآمد هزینه استان‌ها؛ موضوع بند (پ) ماده (۱۷) قانون برنامه هفتم»، عصر امروز (دوشنبه ۱۹ شهریورماه) با حضور رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها به صورت وبیناری و حضوری در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

امیدعلی پارسا، سرپرست امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه در این جلسه گفت: با توجه به تأکید‌های رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص شایسته‌سالاری، تمرکززدایی، فقرزدایی، مسئولیت‌پذیری و نتیجه‌محوری، انتظار می‌رود رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها ضمن توجه به این موارد، نظام نوین هزینه درآمد در استان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: ما به عنوان سازمان برنامه و بودجه کشور به دنبال حداکثر کردن منابع رشد و همسوسازی منافع ملی و استان‌ها هستیم.

در ادامه این جلسه، گزارش «بازآفرینی چارچوب مدیریت توسعه منطقه‌ای- محلی» ارائه شد و تعدادی از رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها نیز نظرات خود را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار