رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۴۶۳۰ میلیارد ریال انواع کالا‌های قاچاق از خودرو‌های شوتی تنها در مردادماه امسال خبر داد.

 سردار حسین رحیمی با بیان اینکه برخورد با خودرو‌های شوتی جزو اولویت‌های پلیس است، گفت: این خودرو‌ها هم در جابجایی کالای قاچاق نقش دارند و هم به سبب نوع رانندگی رانندگان و تغییراتی که در ارکان خودرو ایجاد کرده‌اند، می‌توانند موجب بروز تصادفات رانندگی و به خطر افتادن جان مردم بی‌گناه شوند، از این رو پلیس به شدت به آنها برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح مقابله با خودرو‌های شوتی در مرداد ماه سال جاری گفت: در همین راستا نیز ۴۳۳۳ دستگاه انواع خودروی شوتی از سوی پلیس مورد شناسایی قرارگرفته و توقیف شده است که از این ۴۳۳۳ دستگاه انواع خودروی شوتی بالغ بر ۴۶۳۰ میلیارد ریال انواع کالا‌های قاچاق کشف و ضبط شده است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در اجرای این طرح ۴۵۴۳ مورد پرونده برای متهمان دستگیر شده نیز تشکیل شده که این افراد روانه دادسرا شده‌اند. البته تحقیقات تکمیلی در این موارد نیز همچنان ادامه دارد.

رحیمی با بیان اینکه برخورد با خودرو‌های شوتی با قوت ادامه دارد، گفت: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت و از مردم نیز می‌خواهیم که در صورت مشاهده چنین مواردی حتما به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار