بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیوستن به سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

سعید مهری پس از عقد قرارداد ۲ ساله با پرسپولیس اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم. پرسپولیس خیلی خیلی تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانم با عملکردم خودم را ثابت کنم و در دل هواداران جای دهم، نه با حرف.

او درباره تجربه لژیونرشدنش گفت: تجربه خوبی بود، خدا کمکم کرد و یک قهرمانی کسب کردم. ساپینتو از تیم آپوئل جدا شد و بعد از آن در اردوی تیم ملی هم یک مقدار مصدوم و از لیست تیمم دور شدم، اما فکر نمی‌کردم به این زودی به لیگ ایران برگردم و زمانی که پیشنهاد باشگاه بزرگ پرسپولیس را دریافت کردم پذیرفتم. هر بازیکنی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند.

هافبک جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که می‌تواند عملکرد خودش در استقلال را تکرار کند، اظهار کرد: صددرصد تلاشم را می‌کنم. امیدوارم با عملکردم در زمین هواداران را از خودم راضی نگه دارم. همه توان و تلاشم را می‌کنم.

مهری در واکنش به این موضوع که از مسعود ریگی که پیش از حضورش در پرسپولیس سابقه بازی در استقلال را داشته است، کمک می‌گیرد، خاطرنشان کرد: صددرصد، مسعود کلا بازیکن بی‌حاشیه بوده و رابطه خیلی خوبی با هم داریم و حتما از او مشورت می‌گیرم.

او درباره  ارتباط خوبش با برخی از بازیکنان پرسپولیس مانند سروش رفیعی تصریح کرد: خیلی ارتباط خوبی با سروش رفیعی دارم و ارتباط خوبی هم بیرون از فوتبال دارم. برای حضور در پرسپولیس با کسی صحبت نکردم و این اتفاق یک دفعه صورت گرفت. من در قبرس بودم، وقتی هم پیشنهاد پرسپولیس آمد سریع کارهایم را انجام دادم و به ایران آمدم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که ‌که قلعه‌نویی نگاه ویژه‌ای به لیگ برتر دارد و برگشت او به خاطر حضور دوباره در تیم ملی نبوده است، گفت: برگشت من به این دلیل هم می‌تواند باشد، من دوست داشتم بیشتر در دید باشم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و همیشه در تیم ملی نماینده داشته است و خیلی از این اتفاق خوشحالم. مدت قرارداد من  ۲ ساله است و شماره پیراهنم هم فکر می‌کنم ۲۷ باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار