حزب‌الله لبنان از چند حمله موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای به سه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به نقل از رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب‌الله در نخستین بیانیه خود اعلام کرد: در حمایت از ملت استوار و ثابت قدم فلسطین و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن به روستا‌ها و خانه‌های امن در جنوب لبنان به ویژه شهرک «خربه سلم»، مجاهدین مقاومت اسلامی لبنان با اسکادرانی از پهپاد‌های مسلح مقر تیپ «گولانی» و مقر یگان ۶۲۱ اغوز در پادگان «شراغا» در شمال «عکا» را هدف قرار دادند و در این حمله محل استقرار افسران و نظامیان دشمن مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که مقر جدید فرماندهی تیپ غرب در جنوب پادگان «یعرا» را یا با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در تازه‌ترین عملیات خود پایگاه «المرج» را با یک حمله توپخانه‌ای هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هر از چندگاهی در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار