مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در هزار و ۷۵۳ پایگاه امداد و مرکز نیکوکاری ثابت و سیار این استان به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد.

سیدحسن نعمتی گفت: جشن عاطفه‌ها درآستانه سال تحصیلی جدید از ۲۲ شهریور ماه تا هفتم مهرماه با هدف کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت و گسترش فرهنگ احسان و انفاق برگزار می‌شود.

او گفت: جشن عاطفه‌ها در هزار و ۷۵۳ پایگاه امداد و مراکز نیکوکاری و به صورت نمادین در ۲۲ شهریور ماه در پایگاه‌های میادین و معابر شهری، و در جمعه ۲۳ شهریور ماه در مصلی و میعادگاه‌های نماز جمعه و روز هفتم مهر ماه در مدارس برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان تعداد دانش آموزان تحت حمایت را ۱۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۱۴۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در جشن عاطفه‌های سال گذشته جمع آوری و در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.

سیدحسن نعمتی گفت: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است و همچنین نیکوکاران عزیز می‌توانند با کد دستوری # ۰۸۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.