مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هزار و ۷۸۳ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی راه اندازی شده است.

محمد رسول شیخی زاده گفت: این پایگاه‌ها در میادین اصلی، مراکز برپایی نماز جمعه، مساجد و مراکز نیکوکاری فعال است و با همکاری مراکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و این کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع می‌شود.

او گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و بهره گیری از ظرفیت خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند نسبت به برگزاری جشن عاطفه‌ها اقدام می‌کند.

این مقام مسوول گفت: جشن عاطفه‌ها از ۱۵ مرداد آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه در این استان ادامه دارد و برگزاری این جشن در تاریخ ششم مهرماه در مراکز نیکوکاری، هفتم مهرماه در محل نماز جمعه و نهم و دهم مهر در مدارس برگزار پیش بینی شده است.

شیخی زاده گفت: حدود ۱۷ هزار دانش آموز و هزار دانشجو و طلبه زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

او با دعوت از خیرین برای حضور در این جشن گفت: خیرین می‌توانند از طریق سامانه (Usst) یا با شماره‌گیری #۰۸۱*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷، ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند زیرپوشش کمیته امداد استان همدان مشارکت کنند.

بر اساس آخرین آمار‌های منتشر شده، ۶۲ هزار خانواده نیازمند شامل ۱۱۵ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می‌کنند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.