شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و تصاویر از افزایش نرخ سود پرداختی وام ودیعه مسکن در بانک‌های شهر زنجان گلایه کرد.

با توجه به گرانی اجاره بهای منازل مسکونی، دولت به منظور رفاه حال مستاجران وام ودیعه مسکن را با شرایط مناسبی برای آنها در نظر گرفت تا با مشکلات کمتری در پرداخت اجاره بها مواجه شوند. اما این روز‌ها شهروندخبرنگار ما از شهر زنجان که برای درخواست وام ودیعه مسکن درخواست کرده است با مشکل افزایش نرخ سود پرداختی از سوی بانک‌ها مواجه شده است.

طبق اعلام دولت این وام با سود ۱۸ درصد به مستاجران پرداخت می‌شد، اما شهروند خبرنگار ما با سود ۲۳ درصد وام را دریافت کرده است این موضوع موجب گلایه مندی ایشان شده  و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

تصاویر ارسال شده را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و وقت بخیر؛ بابت تسهیلات ودیعه مسکن مزاحمتون شدم. در شهر زنجان مستاجر هستم. با هزار مشکل صاحب خانه را راضی کردم که قرارداد رسمی با کد رهگیری صادر کند که بتوانم از تسهیلات مثلا ۱۸ درصد استفاده کنم. با سختی‌های فراوان توانستم از بانک سامان تسهیلات وام دریافت کنم که پس از واریز، قراردادی داخل سامانه قرار گرفت که وقتی مشاهده کردم ‌متوجه شدم این تسهیلات با نرخ ۲۳ درصد برای ما در نظر گرفته شده است. کل مراحل وام به صورت اینترنتی و غیر حضوری بود. گلایه من این است که چرا شرایط مردم را برای بازپرداخت این وام در نظر نگرفتند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - زنجان


بیشتر بخوانید:

ممانعت برخی از صاحب‌خانه‌ها برای اجاره‌نامه کدرهگیری‌دار از زبان مستاجران


مشکلات مستاجران

 

مشکلات مستاجران برای دریافت وام ودیعه مسکن

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار