شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از زیربار نرفتن بسیاری از صاحب خانه‌ها و املاکی‌ها برای اجاره نامه کدرهگیری‌دار خبر داد و درخواست رسیدگی کرد.

اجارنامه با کدرهگیری یا هولوگرام دار یکی از موارد مهم در معامله ملک است که با هدف ایجاد امنیت کافی قرارداد‌ها با درج کد رهگیری صادر می‌شود. داشتن کد رهگیری در هنگام عقد قرارداد مزایای زیادی را برای طرفین دارد. به طور مثال مستاجران می‌توانند با اجارنامه هولوگرام دار اقدام به دریافت وام ودیعه مسکن کنند؛ اما به گفته شهروند خبرنگار ما برخی از املاکی‌ها و صاحب خانه‌ها زیر بار اجارنامه هولوگرام دار به بهانه پرداخت مالیات نمی‌روند و مستاجران نیز برای دریافت وام ودیعه مسکن با مشکل مواجه می‌شوند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب؛ ما مستاجر هستیم و هر سال و یا بیشتر در فصل تابستان جابجایی داریم و به املاکی‌های زیادی مراجعه می‌کنیم تا منزل مورد نظرمان را اجاره کنیم. اما از طرفی، چون مبلغ رهن هر سال بالا می‌رود ما برای پرداخت آن به مشکل برمی خوریم باید وام دریافت کنیم، اما ۹۹ درصد املاکی‌ها و صاحب خانه‌ها حاضر به قرارداد هولوگرام دار نشدند که ما بتوانیم وام ودیعه مسکن دریافت کنیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید مستاجران فقط می‌توانند با این نوع اجاره نامه اقدام به دریافت وام ودیعه مسکن کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار