مدیر شرکت فراورده‌های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه این استان هنوز از مسافران هفته گذشته تخلیه نشده است گفت: فقط در لاهیجان دو میلیون لیتر مصرف سوخت داشتیم.

مجتبی شکوری مدیر شرکت فراورده‌های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه تامین به موقع بنزین از اولویت‌های وزارت نفت و شرکت فراورده‌های نفتی است، اظهار کرد: انبار فراورده‌های نفتی گیلان انباری تدارکاتی است که به خط وصل است و فراورده مورد نیاز برای گیلان را مستقیم از خط لوله دریافت می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه نفتکش‌ها فراورده‌های مورد نیاز جایگاه‌های سوخت در استان را از انبار گیلان دریافت و به جایگاه‌های می‌رسانند، گفت: بنزین به اندازه کافی در انبار گیلان وجود دارد و ذخیره مورد نیاز نیز تامین شده و مشکلی درخصوص کمبود بنزین در استان وجود ندارد. 

مدیر شرکت فراورده‌های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه در هفته گذشته که شاهد حضور میلیونی مسافر بودیم که موجب شد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت ایجاد شود، تصریح کرد: ازدحام خودرو و ترافیک در راه‌های شهری و بین شهری گیلان در تعطیلات گذشته باعث شده بود که نفتکش‌ها در ترافیک گیر کنند و برای رفتن به جایگاه‌ها و برگشت به انبار برای سوخت گیری مجدد زمان بیشتری تلف می‌شد. 

شکوری با بیان اینکه وقفه در توزیع سوخت برخی جایگاه‌های سوخت یا تعطیلی موقت برخی جایگاه‌ها در هفته گذشته به دلیل گیر کردن نفتکش‌ها در ترافیک بود، افزود: علی رغم اتمام تعطیلات همچنان شاهد حضور مسافر در گیلان هستیم و انتظار داشتیم تا جمعه مسافران از استان خارج شوند که اینگونه نشد و به همین دلیل به پایداری اصلی در جایگاه‌های سوخت نرسیدیم که پیش بینی می‌شود طی چند روز آینده وضعیت مصرف سوخت در استان نرمال شود. 

وی با بیان اینکه از ظرفیت قزوین و کرج و نفتکش‌های آنان برای سوخت‌رسانی سریعتر به جایگاه‌های سوخت رودبار استفاده می‌کنیم تا در خدمت‌رسانی وقفه‌ای ایجاد نشود، گفت: طبق آمار مسیر شرق گیلان و لاهیجان مسیری پرترافیک و رفت و آمد است که فقط در لاهیجان دو میلون لیتر مصرف سوخت داشتیم که با خروج مسافر وضعیت گیلان و جایگاه‌ها نیز به وضعیت عادی بر می‌گردد. 

مدیر شرکت فراورده‌های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه در استان گیلان ۱۳۰ باب جایگاه عرضه فراورده‌های نفتی و ۱۰۰ باب جایگاه cng وجود دارد، افزود: با توجه به پراکندگی که در استان وجود دارد جایگاه‌های سوخت در موقعیت مناسبی قرار دارند و برای خدمت‌رسانی بهتر ۱۰ باب جایگاه سوخت به همراه مجتمع خدمات رفاهی در حال احداث است که با بهره برداری از این جایگاه‌ها پوشش بهتری برای توزیع سوخت را شاهد خواهیم بود.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.