مسئول روابط عمومی نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان مهاباد گفت: در نخستین روز این جشنواره علاوه بر آیین افتتاحیه در مجموع ۱۵ فیلم کوتاه و بلند در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میدان مه‌نگوران این شهرستان اکران می‌شود.

اسعد خشنود مسئول روابط عمومی نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان مهاباد گفت: آیین افتتاحیه جشنواره فیلم آسمان در پلازای میدان مه‌نگوران این شهرستان برگزار می‌شود و سایر برنامه‌های جشنواره در حوضخانه رستم‌بیگ و سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای موسیقی، نمایش بهترین آثار کوتاه سینمای ایران، نمایش فیلم بلند سینمایی و نمایش سه بخش متفاوت فیلم کوتاه، برنامه امروز جشنواره آسمان است.

مسئول روابط عمومی نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان مهاباد گفت: آیین افتتاحیه که با اجرای موسیقی نیز همراه است، با نمایش فیلم‌های کوتاه برتر ایران و جهان و یک فیلم سینمایی بلند همراه است.

وی افزود: در حوضخانه رستم بیگ نیز علاوه بر نمایش عکس، موسیقی عرفانی اجرا می‌شود و در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نمایش فیلم کوتاه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ امشب در سه بخش تداوم خواهد داشت.

وی افزود: نمایش فیلم کوتاه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد مهاباد در بخش نخست از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه فیلم‌های کوتاه قصیده گراز، شکارچی، جنگ و رنگ چمدان و خون‌واده نمایش داده می‌شود، در بخش دوم از ساعت ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه فیلم‌های خودکشی به سبک نیچه، پورخس دژکاه، پنج دقیقه آخر و عرفان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اظهار کرد: در بخش سوم روز نخست که از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شروع می‌شود فیلم‌های نیجریه، کوهستان، یک روایت زنانه درون چهارچوب، هچل و کوچه تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه نمایش داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.