مدیر منطقه ۷ شهرداری قم بازگشایی و تملکات حدفاصل خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن را مورد توجه قرار داد و گفت: از مجموع پلاک‌ها تنها یک پلاک باقیمانده و مابقی تملک شده است یا در مرحله کارشناسی قرار دارد.

به نقل از شهرداری قم،محمد رمضانی در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی کف سازی و جداره‌سازی مسیر پل علیخانی تا محور عمار یاسر اظهار کرد: در این راستا جلسه‌ای با حضور کسبه این مسیر برگزار و چگونگی اجرای این پروژه تشریح و تبیین شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه شاهد آمادگی شهروندان و مالکین برای اجرای پروژه بودیم، افزود: شهرداری در اجرای پروژه‌ها رضایت مردمی را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم سرعت در اجرای پروژه را از مطالبات شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: با هماهنگی پیمانکار پروژه به‌صورت شبانه‌روزی اجرایی خواهد شد و با برنامه‌ریزی انجام‌شده انسداد مسیری در روند اجرای پروژه نداریم.

رمضانی بازگشایی و تملکات حدفاصل خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن در امتداد پروژه فاز پنج عمار یاسر را مورد توجه قرار داد و گفت: از مجموع پلاک‌ها تنها یک پلاک باقیمانده است و مابقی تملک و یا در مرحله کارشناسی قیمت قرار دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار