فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: از ابتدای سال جاری ۹۷ قبضه سلاح غیرمجاز در این شهرستان واقع در غرب گیلان کشف شد.

سرهنگ محمد رستمی روز یکشنبه اظهار کرد: زمانی که سلاح خارج از مقررات قانونی یا از سوی افرادی که صلاحیت داشتن اسلحه و استفاده از آن را ندارند به کار رفته شود، بدون شک جز ترس و ارعاب در جامعه و برهم زدن نظم و امنیت شهروندان نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی در ادامه به جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان تالش اشاره کرد و گفت: پلیس با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، ۹۶ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و یک قبضه سلاح جنگی را کشف کرد.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا ۲۸ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۱۵ دستگاه موتور سیکلت سرقتی در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت موتورسیکلت در گیلان خبر داد و گفت: در این رابطه پنج سارق دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا حدادی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه گفت: در اجرای طرح عملیاتی ۲ روزه مبارزه با سرقت موتورسیکلت در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های استان قرار گرفت که در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، پنج سارق را شناسایی و دستگیر کردند و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت نیز در این رابطه کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان به معرفی سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.