رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۰۰۰ جفت انواع کفش کتانی خارجی قاچاق از انباری در مرکز تهران خبرداد.

سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل نگهداری از کالا‌های قاچاق در انباری در محدوده میدان منیریه شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد فردی به هویت معلوم به صورت سازمان یافته از طریق خودرو‌های شوتی، اداره پست و باربری‌ها مقادیری کالای خارجی را به انباری در میدان منیریه منتقل و در آنجا دپو کرده است تا در فرصتی مناسب در بازار توزیع کند.  

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم، محل مذکور را مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن مشخص شد محل یک ساختمان مسکونی دو طبقه است که قسمت پارکینگ آن به عنوان انبار مورد استفاده قرار گرفته است. ماموران در این محل مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع انواع کتانی خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی ارائه شده برای آن، مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: کالاهای کشف شده از این محل شامل تعداد ۵۶۱۵ جفت انواع کفش کتانی خارجی قاچاق در برندهای مختلف ساخت کشور چین بود که کارشناسان ارزش ریالی آن را بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.  

افشاری با بیان اینکه پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شد، گفت: پرونده به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد، تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار