منابع محلی امروز یکشنبه از عملیات ضدصهیونیستی در مرز کرانه باختری با اردن و هلاکت ۳ صهیونیست خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عملیات ضدصهیونیستی در منطقه گذرگاه «النبی» در مرز کرانه باختری و اردن رخ داده و در جریان آن، ۳ صهیونیست کشته شده‌اند.سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی نیز با تایید کشته شدن این ۳ صهیونیست اعلام کرد که آنها در جریان تیراندازی در این گذرگاه کشته شدند.

از سوی دیگر، خبرنگار المیادین گزارش داد که بعید نیست که این ۳ نفر کشته شده از نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی در گذرگاه باشند.

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که نیرو‌های اشغالگر به سمت مجری عملیات تیراندازی کرده و وی را به شهادت رسانده اند، اما هویت این فرد هنوز مشخص نیست.

برخی منابع خبری می‌گویند که مجری عملیات راننده یک کامیون اردنی بوده و از داخل خاک اردن وارد گذرگاه شده است.سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد عامل عملیات تیراندازی ضد صهیونیستی امروز در گذرگاه الکرامه در مرز اردن که منجر به کشته شدن ۳ نیروی نظامی رژیم اشغالگر شد، یک اردنی ۳۹ ساله به اسم «ماهر ذیاب حسین الجازی» است.

رسانه‌های اردنی نیز گزارش دادند که براساس اطلاعات اولیه عامل این عملیات ضد صهیونیستی از اهالی استان معان در جنوب اردن است. این رسانه‌ها، همچنین از استقبال گسترده افکار عمومی اردن از این عملیات ضد صهیونیستی خبر دادند.

اخیرا نیز در عملیاتی ضدصهیونیستی به سمت یک اتوبوس در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری تیراندازی شد و ۳ صهیونیست کشته شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار