سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی قطعه اول مسیر رفت بزرگراه خواجه - ورزقان گفت: با ادامه این روند پیش‌بینی می‌شود این مسیر در هفته دفاع مقدس زیربار ترافیک برود.

تراب محمدی در بازدید از روند اجرای پروژه بزرگراه خواجه - ورزقان با اشاره به اهمیت و نقش بزرگراه خواجه - ورزقان در توسعه و رشد منطقه گفت: تکمیل این طرح و اجرای بزرگراه ورزقان- نوردوز موجب کوتاه‌تر شدن مسیر تبریز به منطقه آزاد ارس برای مراودات اقتصادی با اروپا می‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۰ کیلومتر از باند برگشت بزرگراه خواجه- ورزقان نیز در دست اجرا و آسفالت ریزی است که امید است تا شروع فصل سرما تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با حضور در روستا‌های سیفار شهرستان ورزقان در جمع مردم این روستا گفت: مشکل آب شرب این روستا با اختصاص زمینی به وسعت حداقل ۴۰۰ مترمربع و با صرف ۱۵ میلیارد ریال حل می‌شود.

تراب محمدی با بیان اینکه مشکل آب شرب ۸۴ روستای شهرستان ورزقان از محل فاز دوم مجتمع آبرسانی ستارخان حل می‌شود ادامه داد: برای رفع مشکل نبود مدرسه راهنمایی در روستای سیفار مقرر شد که کارشناسان اداره کل نوسازی با همراهی بخشدار اقدامات لازم برای مطالعه و انجام تدابیر مورد نیاز را در اسرع وقت انجام دهند.

وی یادآور شد: مقرر شد بهسازی آسفالت ۱۴ کیلومتر از راه ورزقان تا روستای آقبلاغ با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به اهتمام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شود.

تراب محمدی افزود: اجرای طرح هادی، افزایش محدوده روستا و آسفالت راه‌های داخل روستا نیز با حضور کارشناسان بنیاد مسکن استان در روز‌های آینده پیگیری می‌شود.

وی دستور لازم برای رفع مشکل درمانی یکی از روستاییان را نیز صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.