رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کشور به منظور حضور در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شد.

حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین احمدرضا پورخاقان در ابتدا با حضور در گلزار مطهر شهدا شهر یاسوج، به مقام شهدا با قرائت فاتحه و اهدای گل ادای احترام کرد.
 
در ادامه برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین پور خاقان با حضور در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه روئسای جدید و پیشین سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در کهگیلویه و بویراحمد حضور می یابد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا پورخاقان در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج با بیان اینکه از زحمات شما برای حضور در این مکان تشکر می‌کنیم گفت: شما در این مکان حضور پیدا کردید تا به خون شهید و مزار شهدا ادای احترام کنید.
 
رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کشور با بیان اینکه انشالله اجر شما با سید الشهدا باشد گفت: این ادای احترام به شهدا علاوه بر اینکه وظیفه ما و لازم بوده و در واقع یادواری برای همه ما بوده که در چه کشوری در حال خدمت و توفیق خدمت داریم و اینکه در پای خدمت به این کرسی‌های خدمت چه خون‌های پاکی ریخته شده تا امروز با کمال آرامش و امنیت بتوانیم مسئولیت‌های خطیر را به منصه ظهور برسانیم.
 
وی به سالگرد ۱۷ شهریورماه و جنایت رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ پرداخت و ادامه داد: امروز ۱۷ شهریور ماه سالروز جنایت رژیم سفاک پهلوی در میدان ژاله و کشتار مردم است، واقعه‌ای که بعد از آن میدان شهدا نامیده شد و این خون‌ها سبب زمینه‌سازی، استحکام و استمرار انقلاب اسلامی شد و از خداوند متعال می‌خواهیم راه این شهیدان را به نحو احسن ادامه دهیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.