جلسات شورای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا در هفته گذشته برگزار و مجوز انتشار برای دو سریال و چند طرح برای تولید صادر شد.

در روز‌های منتهی به پایان ماه صفر و ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، ساترا با تغییر روز‌های جلسه شورای صدور مجوز تولید از دوشنبه به یکشنبه و شورای صدور مجوز انتشار از چهارشنبه به سه‌شنبه به کار خود ادامه داد.

معاون پایش و نظارت ساترا و دبیر شورای تولید و انتشار ساترا ضمن اعلام خبر صدور مجوز برای انتشار دو برنامه و چند طرح فیلمنامه برای تولید گفت: «خانه مسعود» عنوان سریال جدیدی است که به تازگی طرح خود را برای بررسی در اختیار ساترا قرار داده است. این طرح به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی و نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله بعد از بررسی در شورای مجوز تولید، به تصویب رسید و به‌منظور نگارش فیلمنامه آن موافقت به‌عمل آمد.

علی‌اکبر محمودی اضافه کرد: طرح «هوش مصنوعی» به تهیه‌کنندگی فرید ولی‌زاده و نویسندگی کیانوش اسلامی هم موافقت شورا برای نگارش فیلمنامه را دریافت کرد. دو طرح غیر نمایشی «فرار از ترس» به تهیه‌کنندگی مهدی کوهیان و نویسندگی و کارگردانی مهدی احمدپناه و «گاراژ ۱۰۶» به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه‌کنندگی فرهاد مرادی برای آغاز تولید مورد موافقت قرار گرفتند.

دبیر شورای انتشار ساترا درباره صدور مجوز انتشار برای دو اثر نمایش‌خانگی عنوان کرد: خوشبختانه تعامل خوبی میان ساترا و فیلیمو برای برنامه «جوکر۲» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی و سایر عوامل تولید فراهم شد تا بازبینی این برنامه به انجام برسد. یک ماه پیش از این جلسه، از تعامل دو طرفه رضایت داشتیم؛ یکی از اتفاقات خوب در قسمت‌های جدید «جوکر۲» حضور چهره‌های مورد علاقه مردم است که مدتی مردم از آنها بی‌خبر بودند و این دست کارها، جای قدردانی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه دیگری که مجوز انتشار گرفت سریال «گردن‌زنی» محصول جدید فیلم‌نت است. اصلاحات این اثر اعمال شده و تعامل خوبی از سوی فیلم‌نت و تهیه‌کننده آن علی قربان‌زاده با اداره کل تطبیق و نظارت ساترا صورت گرفت. البته قرار است سریال با درجه‌بندی سنی انتشار پیدا کند و مجوز تبلیغات محیطی در سطح شهر نیز بر این روال صادر می‌شود.

منبع: ایرنا 

برچسب ها: جوکر 2 ، ساترا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار