معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: تشخیص زودهنگام سرطان با هزینه‌های کمرشکن مقابله می‌کند.

محمد طاهر٬ معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: بیمارستان ۶۱۰ تخت خوابی انستیتو سرطان مجتمع امام خمینی به زودی راه اندازی خواهد شد و یکی از اهداف ساخت این بیمارستان، غربالگری سرطان در بین زنان و مردان است.

وی بیان کرد: در این بیمارستان بخش هایی برای تسهیل زودهنگام بیماری سرطان در نظر گرفته شده اند؛ زیرا این کار سبب کاهش هزینه های درمان خواهد شد.

طاهر تاکید کرد: کارشناسان امر سلامت معتقدند که به جای پرداخت هزینه های سنگین برای درمان سرطان، با تشخیص سریع این بیماری، می توان از هزینه های کمرشکن جلوگیری کرد و باعث کاهش مرگ و میر بیماران سرطانی شویم.

معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی ادامه داد: یکی از مسائلی که در خصوص پیوند  وجود دارد این است که پیوند عضو یک عمل جراحی ساده نیست و برای انجام این جراحی یک تیم متشکل از جراح ، متخصص رادیولوژی و متخصص گوارش باید در خدمت افراد باشند و این تیم  برای حفظ سلامتی بیماران اقدامات لازم را انجام می دهد.

طاهر اضافه کرد: پیوند با این دستمزدهای کم و عمل پیچیده در آینده دچار مشکلاتی خواهد شد.

معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی ادامه داد: یکی از بیماری های خاص در دنیا عارضه سرطان است که هزینه های زیادی را بر نظام سلامت تحمیل می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار