همایش پیاده روی خانوادگی همراه با برگزاری جشنواره بومی محلی و مسابقه طناب کشی در روستای سرخ کلا تپه زیراب شهرستان سوادکوه با شکوه خاصی برگزار شد

همایش پیاده روی خانوادگی در قالب طرح ملی ورزش در آبادی همراه با پخش زنده تلویزیونی از شبکه تبرستان و زنده رادیویی از رادیو ورزش در روستای سرسبز و ییلاقی سرخ کلا تپه از توابع شهرستان سوادکوه همراه با نواختن موسیقی محلی و برپایی غرفه‌های صنایع دستی با نام گرامیداشت دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید والامقام استان به مسافت ۲ کیلومتر برگزار شد.

در پایان این همایش، ضمن تقدیر از افتخارآفرینان ورزش منطقه به شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه ۷ دستگاه دوچرخه و کارت هدیه و البسه ورزشی اهدا شد.

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و حوانان استان مازندران در این همایش گفت: طرح ملی ورزش در آبادی با هدف فرهنگ تحرک و ورزش، بستر سازی ورزش همگانی و اجتناب از تمرکز ورزش در شهر‌ها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین روستاییان برگزار شده است.

او افزود: برنامه‌های متعددی از سوی اداره کل ورزش و جوانان جهت همگانی نمودن ورزش در دست اقدام است و امیدواریم که بستری فراهم شود تا همه آحاد جامعه به ویژه روستاییان عزیز ورزش را در سبد برنامه روزانه خویش قرار دهند.

این همایش با حضور  اقبال معاون دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، محدثه مهدوی رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی مازندران، حسین پور رئیس گروه ورزش روستایی و عشایری، روسای ادارات ورزش وحوانان سوادکوه شمالی و سوادکوه و سایر مسیولین سوادکوه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار