رئیس هیات ورزش‌های همگانی بسیج مازندران از ساماندهی ۱۰ هیات شهرستانی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد.

پیروز رودپشتی رئیس هیات ورزش‌های همگانی بسیج مازندران گفت: به لطف خدا توانستیم در اولین گام شهرستان‌های بدون رئیس هیات و یا ضعیف در ورزش همگانی بسیج را ساماندهی کنیم تا با تعامل و هماهنگی بهتری در راستای پیشبرد اهداف و عملی کردن برنامه‌های تعیین شده گام برداریم.

او افزود: با سرکشی و دیدار با مدیران ورزش تمام شهرستان‌های استان، مشکلات ورزش همگانی را بررسی و راهکار‌هایی را برای رفع موانع ارائه کردیم.

رودپشتی گفت: ایجاد ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی و همچنین برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی در شهر‌ها و روستا‌ها و ادامه ساماندهی هیات ورزش همگانی بسیج شهرستان‌ها از مهمترین اهداف تعیین شده ما در راستای ترویج و گسترش ورزش در بین عموم مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که باجدیت دنبال می‌شود.

او افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی مساجد و محلات برای بانوان با شعار ورزش، نشاط و معنویت از مرداد ماه در تمامی شهرستان‌ها کشور برگزار خواهد شد.

رودپشتی گفت: برنامه‌های متنوعی برای توسعه ورزش در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار مازندران داریم که با کمک دهیاری‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج عملی خواهد شد تا جامعه‌ای سالم و پرنشاط را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار