مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از جوانگرایی در سطح روسای کاروان‌های تمتع سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۶۰ درصد رؤسای ۹ کاروان‌ تمتع استان سفر اولی بودند

قدرت الله چتری در نشست مدیران کاروان‌های تمتع  استان سمنان  گفت: ۶۰ درصد رؤسای کاروان‌های ۹ گانه استان سمنان در تمتع سال ۱۴۰۳ سفر اولی بودند و عملکردشان چه در حج و چه در قبل از آن شامل ثبت نام و کلاس‌های آموزشی و هماهنگی‌ها و … بسیار خوب بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در استان سمنان از صدر تا ذیل فقط ۵ نفر نیرو در سازمان حج و زیارت وجود دارد و لذا توانستیم با همکاری مدیران کاروان‌های حج و زیارت توانستیم رتبه اول کشور را در حوزه ثبت نام و اعزام داشته باشیم.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه در حج سال جاری ۹ کاروان با ظرفیت یک هزار و ۱۳۰ نفر اعزام شدند که هفت کاروان مدینه قبل و دو کاروان مدینه بعد بودند، تاکید کرد: ۵۶ درصد از حجاج استان سمنان در تمتع ۱۴۰۳ را بانوان و ۴۴ درصد را آقایان تشکیل دادند و گروه قیمتی اعزام حجاج نیز از ۱۶۵ میلیون الی ۱۷۹ میلیون تومان متغیر بود.

چتری بیان کرد: یکی از ویژگی‌های خوبی که امسال شاهدش بودیم دو مرحله‌ای بودن ثبت نام‌ها بود به این معنی که یک مرحله ثبت نام اولیه و یک مرحله ثبت نام نهایی صورت گرفت و در نتیجه حجاج توانستند حتی هتل‌ها و تاریخ پروازها و.. را نیز مشاهده کنند.

وی افزود: تمام این عوامل دست به دست هم داد تا زائران ما با برنامه‌ریزی و انتخاب بهتری، ثبت نام تمتع سال ۱۴۰۳ را انجام دهند اما یکی از هتل‌های کاروان‌های ما لغو و به هتل درجه کمتری منتقل شد ولی با سنگ تمام گذاشتن مدیران کاروان‌های ما خوشبختانه حجاج اقناع سازی شدند.

برچسب ها: حج تمتع ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.