مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده در این استان می‌توانند از تاریخ ۲۰ شهریورماه نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان اقدام کنند.

سجاد رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اعزام زائران عمره مفرده سال ۱۴۰۳، متقاضیان استان ایلام می‌توانند از تاریخ ۲۰ شهریور با مراجعه به سامانه my.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و تشکیل گروه‌های خانوادگی و انتخاب کاروان برای سفر عمره مفرده اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان پس از تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان مدت ۴۸ ساعت به دفاتر زیارتی مراجعه و مدارک مندرج در برگه ثبت‌نام خود را تحویل دهند.

مدیرکل حج و زیارت استان ایلام یادآور شد: بر اساس دستورالعمل صادره از سوی سازمان حج و زیارت متقاضیان تشرف در حج عمره سال گذشته که پس از ثبت‌نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت کرده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نشده و وجوه به‌صورت سیستمی عودت و اولویت پایدار شده است و دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره دارای اولویت تشرف یک تا ۱۸۰، دارای اولویت تشرف هستند.

رحمانی بیان کرد: ودیعه گذاری عمره، در صورت فراموشی اولویت تشرف، می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت به نشانی my.haj.ir و یا از طریق کد دستوری (#۶۴۵۱۱۴*) با استفاده از تلفن همراه از اولویت کارت‌های ودیعه گذاری عمره خود (اولویت‌های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.

برچسب ها: حج عمره ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.