سومین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار در مریوان جمعه شب در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استان و خوشنویسان برجسته استان، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: هنر خوشنویسی از ماندگارترین و تاثیرگذارترین هنر‌های بشری است و این هنر با تولید مداوم و پیوسته به حیات خود ادامه می‌دهد.

علی اصغر دریایی با بیان اینکه کردستان استان فرهنگ و هنر، دارای اساتید و خوشنویسیان برجسته‌ای است، گفت: سومین جشنواره ملی خوشنویسی "زریبار" ویژه جوانان زیر ۲۰ سال بود که در شهر مریوان برگزار شد.

وی با اشاره به بارش برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان، افزود: بزودی در شهرستان سقز جشنواره خوشنویسی بزرگداشت مرحوم محمد پوریان هنرمند برجسته خوشنویسی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: تجلیل و قدردانی از خدمات و آثار این مشاهیر، زمینه اعتلای فرهنگی و هنری را در استان فراهم می‌کند.

در ادامه این آیین برترین‌های سومین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار معرفی و تجلیل شدند و همچنین از یک عمر خدمات و تلاش‌های استاد فاتح عزت پور هنرمند برجسته خوشنویسی استان کردستان تجلیل و قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.