آغاز نمایش ۴ فیلم جدید در سینما‌های کشور می‌تواند روند استقبال مخاطبان از سینما را تا آخر شهریورماه با شتاب بیشتری همراه کند.

از صبح پنجشنبه ۴ فیلم قیف، مفت‌بر، شهر گربه‌ها ۲ و کارزار به روی پرده رفتند تا ترکیب اکران پس از ماه صفر، تغییراتی جدید به خود ببیند. این ۴ فیلم در شرایطی به روی پرده رفتند که فیلم‌های اکران‌شده تابستانی نظیر پول و پارتی، خجالت نکش ۲، تگزاس ۳، ملاقات با جادوگر، ساعت ۶ صبح، مصائب شیرین ۲، روزی روزگاری آبادان، خانه شیشه‌ای و یادگار جنوب نیز همچنان به نمایش خود ادامه می‌دهند.

اضافه شدن ۴ فیلم جدید به ناوگان قبلی اکران این فرصت را به مخاطبان درام اجتماعی، کمدی و کودک و نوجوان می‌دهد تا به تماشای فیلم موردعلاقه خود بنشینند.

قیف، جدیدترین ساخته محسن امیریوسفی است که ۱۰ سال پس از آشغال‌های دوست‌داشتنی جلوی دوربین رفت. از همان سال ۱۴۰۱ که پروژه کلید خورد، حضور رضا عطاران به‌عنوان یکی از نویسندگان و بازیگر کار، موردتوجه قرار گرفت و کنجکاوی‌ها برای تماشای این فیلم دوچندان شد.

در این فیلم رضا عطاران، فریده سپاه‌منصور، گیتی معینی، رضا نیک‌خواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، حسین عابدینی و عباس جمشیدی‌فر به ایفای نقش پرداخته‌اند. انتظار زیادی می‌رود که قیف بتواند به یکی از قطب‌های فروش سینمای امسال تبدیل شود.

مفت‌بر نیز دیگر کمدی اکران جدید است که به دلایلی انتظار‌های زیادی از آن می‌رود که بتواند نبض گیشه این هفته‌ها را در دست بگیرد. مفت‌بر یک کمدی موزیکال است که معمولا این‌گونه کمدی‌ها که با حضور بازیگران کمدی ساخته می‌شوند، با استقبال خوبی از جانب مخاطبان همراه هستند علی‌الخصوص آن‌که عبدالله علیخانی و حسین فرحبخش به‌عنوان پیشکسوتان سینما، تجارب خوبی در زمینه جذب مخاطب دارند.

تیم بازیگران فیلم البته برگ برنده اثر است. تماشای ترکیب حامد بهداد و سحر دولتشاهی آن‌هم در یک کمدی موزیکال، برای بسیاری از مخاطبان سینما وسوسه‌انگیز است. همچنین حضور این دو بازیگر به همراه رضا بابک در این فیلم، احتمالا مخاطبان سینمای جدی را نیز وسوسه می‌کند تا به تماشای هنرنمایی کمدی بازیگران موردعلاقه خود بنشینند.

در دومین ساخته سینمایی عادل تبریزی، حامد بهداد، سحر دولت‌شاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف‌زاده، سیدمحمد موسوی با حضور رضا بابک و با هنرمندی شقایق فراهانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شهر گربه‌ها ۲ طی ۱۱ ماه اخیر، چندبار نویت اکران خود را به تعویق انداخته است. فیلم قرار بود آبان‌ماه سال گذشته به روی پرده برود و حتی یکی از گزینه‌های اصلی اکران نوروز ۱۴۰۳ هم بود، اما در نهایت نمایش خود را از پنجشنبه هفته گذشته آغاز کرد.

در این فیلم پربازیگر که انتظار می‌رود مانند سری قبلی خود، با استقبال خوبی همراه باشد، چهره‌هایی، چون علیرضا خمسه، فرهاد آییش، یوسف تیموری، مریم سعادت، میرطاهر مظلومی، داریوش موفق، الیکا عبدالرزاقی، رضا بنفشه‌خواه، محمدهادی عطایی، سعید بحرالعلومی، ایرج طایفه، علی شایانفر، داریوش پیرو، فرزانه زهره‌وند، ساناز نادری، امیر غفارمنش، امین زندگانی و نیوشا ضیغمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارزار شهرام اسدزاده به‌عنوان درامی اجتماعی اکران می‌شود که می‌تواند به دلیل کم بودن آثاری از این دست روی پرده، با استقبال خوبی مواجه شود. فیلم، روایت متقاطع و پیچیده یک شبانه‌روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که یک حادثه آنها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار می‌دهد.

در این فیلم امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، علیرضا استادی، میرهامون سیدی، بهزاد خلج و زنده‌یاد سیامک اطلسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار