رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد، از برگزاری رویداد رسانه‌ای بانوان طنین به عنوان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان در یزد خبر داد.

علی پورمیرزایی  رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد با اشاره به برگزاری این رویداد در روز شنبه، ۱۷ شهریورماه، اعلام کرد: این رویداد با هدف روایت توانمندی‌های حرفه‌ای زنان یزدی شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش، عکس، فیلم، پادکست و مصاحبه است.

وی افزود: روایت زندگی بانوان موفق یزدی، واقعیت زندگی زن در کشور‌های غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی از دیگر محور‌های این رویداد هستند.

پورمیرزایی تاکید کرد: در فراخوان این رویداد حدود ۴۰ نفر از بانوان فعال در حوزه رسانه ثبت نام کردند و این افراد در فرصت زمانی ۲۴ ساعته از سوژه‌های این رویداد که از چهره‌های شاخص و موفق بانوان و فعالین اثرگذار حوزه زنان در استان هستند، به تولید محتوا خواهند پرداخت.

وی در پایان گفت: این رویداد فرصتی مناسب برای بانوان فعال در حوزه رسانه است تا با ارائه آثار خود، به ترویج سبک زندگی اسلامی بانوی ایرانی کمک کنند و نقش مهمی در معرفی زنان فرهیخته یزدی ایفا کنند.

«سپیده رضایی» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد نیز در آستانه برگزاری این رویداد به اهمیت آن برای بانوان رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: این رویداد روز شنبه هفدهم شهریور در شهر یزد برگزار می‌شود و قطعا فرصتی است برای بانوان تا توانایی‌ها و تخصص‌های خود را در حوزه «زن و خانواده» به نمایش بگذارند.

وی نیز عنوان کرد: تلاش کردیم در رویداد «طنین»، محور‌هایی همچون روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشور‌های غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حیا و پوشش زن در سلامت جامعه، مورد توجه و تاکید قرار بگیرد.

وی افزود: این رویداد بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است، همچنین بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان‌شمول روایت می‌کند.

رضایی به اهمیت تولید محتوا در عرصه‌های مختلف مانند کلیپ، گزارش ویدئویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر اشاره و ابراز امیدواری کرد که بانوان رسانه‌ای استان آثار فاخری در این رویداد تولید و انتشار دهند.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد فرصتی است تا بانوان رسانه‌ای بتوانند با آثار و محتوای تولیدی خود در حوزه «زن و خانواده» در این عرصه هم، چون ساحت‌های متعدد، نقش آفرین باشند و توانایی و تخصص خود را محک بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.