مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته ۵۵ واحد صنعتی به چرخه تولید برگشتند امسال هم برنامه داریم همین تعداد یا بیشتر به چرخه تولید برگردند.

رستمی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت دربرنامه روی خط باشید رادیو قزوین گفت: استان قزوین یکی از استان‌های صنعتی کشور است و در حال حاضر چهار هزار واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه هستند که زمینه اشتغال حدود ۱۵۳ هزار نفر در بخش صنعت و بیش از دو هزار نفر در بخش معدن و در بیش از ۴۵ هزار واحد صنفی که در استان داریم مجموعا ۲۶۴ هزار شغل مستقیم در مجموعه صنعت و معدن وجود دارد واحد‌ها اکثرا فعال هستند.

رستمی اضافه کرد: کمتر از ۳۰۰ واحد به دلایل مختلف غیر فعال شده بود که هر ساله برای احیاء و فعال سازی این واحد‌ها برنامه داریم. سال گذشته ۵۵ واحد صنعتی به چرخه تولید برگشتند امسال هم برنامه داریم همین تعداد یا بیشتر به چرخه تولید برگردند.

وی گفت: در قانون بودجه سنواتی تسهیلاتی برای تامین سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی صنایع و ایجاد واحد‌های جدید اختصاص داده می‌شود. سال گذشته کل تسهیلات را جذب کردیم و تمام تلاش را میکنیم این منابع را دراختیار واحد‌های مورد نیاز قراردهیم.

رستمی در پاسخ به گلایه یکی از تولیدکنندگان شهرک صنعتی آراسنج مبنی بر عدم ایجاد پست برق بعداز دو سال از پرداخت مبلغ آن گفت: این واحد نیاز به ایجاد پست برق داشته است و پیگیری‌های زیادی انجام شده است و خوشبختانه قول داده اند تا پست موبایل تا پایان شهریور ایجاد شود.

برهانی مدیر منطقه‌ای برق زنجان هم در گفتگوی تلفنی با این برنامه در ارتباط با عدم ایجاد و زمانبر شدن ایجاد پست‌های برق در شهرکت کاسپین و آراسنج گفت: پست عارف قزوین در شهرک صنعتی کاسپین دو روز پیش به همت وتلاش برق منطقه‌ای در استان انجام شد و پست سیار آراسنج هم تلاش داریم تا پایان شهریور برق دار بشود.

برچسب ها: واحد صنعتی ، پست برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار