استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش و ارتقای شاخص‌ها در عرصه‌های مختلف، نشان از همدلی و همکاری صمیمانه است.

استاندار آذربایجان غربی در جمع مردم بخش نازلو ارومیه در مسجد روستای علی بیگلو، گفت: توسعه استان در سه سال گذشته نتیجه تلاش‌های شبانه روزی بوده و افزایش و ارتقای شاخص‌ها در عرصه‌های مختلف، نشان از همین همدلی و همکاری صمیمانه است.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به تصمیم گیری درخصوص نیاز‌های مردم در شورای برنامه ریزی استان، افزود: در سفر‌های شهرستانی از نزدیک مشکلات مردم بررسی شده و درباره اولویت هایی، چون ساخت مدرسه، ورزشگاه و ... به عنوان مطالبات مردم منطقه، تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی همچنین با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات مردم توسط دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی در کنار هم باشند، قطعاً پیشرفت کار‌ها بیشتر و سریعتر خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی به اختصاص اعتبارات ویژه و کمک‌های مالی در سه سال گذشته به استان بخصوص در سفر رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی نیز اشاره کرده و افزود: در این مدت بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان اضافه شده و تعداد زیادی درمانگاه، خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز جامع سلامت در مناطق مختلف استان آذربایجان غربی احداث و به بهره برداری رسید.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه تصمیم گیری‌ها بر مبنای برقراری عدالت در سطح استان بوده، اضافه کرد: یکی از اقدامات بسیار موثر در دولت سیزدهم، همکاری و هم افزایی مردم، نمایندگان مجلس و دولت در راستای توسعه و اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در قالب نهضت گازرسانی، اکثر روستا‌های استان امروز از نعمت گاز بهره‌مند شده اند، افزود: با اهتمام شرکت‌های خدمات رسان برق، آب و مخابرات در دولت سیزدهم، شاهد دستاورد‌های بزرگی در خدمات رسانی به مردم در این حوزه‌ها هستیم.

استاندار آذربایجان غربی بر اهمیت برخورداری مردم روستا‌ها و مناطق دورافتاده استان از نعمت آب بهداشتی و سالم نیز اشاره کرده و یادآور شد: با همکاری نمایندگان مجلس و دولت و با استفاده از منابع ملی و استانی و ظرفیت نهاد‌های حاکمیتی، در سه سال گذشته در مسیر تامین مطالبات مردم استان گام‌های بلندی برداشته شد.

معتمدیان با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در روستا‌های استان، افزود: یک از سیاست‌های دولت، تثبیت جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستاهاست که این امر با فراهم سازی زیرساخت ها، تامین مسکن و اشتغال، ارائه خدمات ارتباطی و اینترنت، درمانی و بهداشتی و ... در مناطق روستایی مهیا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.