مدیر کل صدا و سیمای فارس گفت: فصل جدید همکاری‌های صدا و سیما و آموزش و پرورش با انعکاس محتوا‌های جذاب و اخبار خوب و شادی آور در نظام تعلیم و تربیت آغاز می‌شود.

در دیدار مدیر کل و معاونان صدا و سیمای فارس با مدیر کل و معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان بر همکاری‌های جدید بین این دو نهاد با ارائه سوژه‌های جذاب و امیدوار کننده و همچنین انعکاس دستاورد‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان تاکید شد.

در این نشست مدیرک ل صدا و سیمای فارس با تاکید بر تکریم معلمان و پوشش رسانه‌ای آن در معاونت‌های مختلف صدا و سیما گفت: جامعه بزرگ فرهنگیان استان که رکن اصلی آن مربیان و معلمان هستند در خط مقدم نظام تعلیم و تربیت قرار دارند و اهمیت نظام تعلیم و تربیت به حدی است که در تمدن سازی به عنوان یکی از افق‌های گام دوم انقلاب مدنظر است.

رئوف افزود: با تهیه مستند‌ها و برنامه‌های پرمحتوا توسط برنامه سازان صدا و سیما با هدف معرفی فرهنگیان و دانش آموزان موفق و ارائه دستاورد‌های علمی و پژوهشی در شیراز و شهرستان‌ها می‌توان سهم ویژه‌ای از آنتن شبکه‌های مختلف را به آموزش و پرورش اختصاص داد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس بیان کرد: انعکاس محتوا‌های جذاب و اخبار خوب و شادی آور در نظام تعلیم و تربیت و پخش رویداد‌های علمی از قاب شبکه‌های مختلف استانی و ملی هدف اصلی صدا و سیما در فصل جدید همکاری‌های صدا و سیما و آموزش و پرورش است و این مهم تنها با هم افزایی و به اشتراک گذاشتن سوژه‌ها بین آموزش و پرورش و صدا و سیما محقق خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس هم در این نشست برای ارائه سوژه و کمک به تهیه برنامه‌ها و مستند‌های آموزشی و معرفی فرهنگیان و دانش آموزان موفق اعلام آمادگی کرد.

قاسمی گفت: ۱۷ شهریور مانور آغاز فعالیت مدارس با هدف بررسی کم و کاستی‌ها و تجهیزات مدارس با حضور ۶۵ هزار معلم مقاطع مختلف در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.