مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: با پایان مراحل تولید فیلم‌سینمایی با عنوان "آن‌دو" برگرفته از زندگی کوچکترین شهید دفاع مقدس، این فیلم آماده اکران است.

صابر خسروی اظهارکرد:  فیلم آن دو به زودی در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان اکران می‌شود و پس از آن نیز به اکران عموم می‌رسد.

وی ادامه داد: این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای هم در ژانر کودک و نوجوان و هم در ژانر دفاع مقدس قابلیت شرکت در جشنواره‌های مربوطه را دارد و اثر باکیفیت و شاخصی در این حوزه به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فیلم سینمایی "آن دو" زندگی‌نامه ۲ برادر شهید به نام‌های ظفر و خدارحم خالدی است که هر ۲ در عملیات رمضان به شهادت می‌رسند و بعد از ۱۰ سال در عملیاتی در آغوش یکدیگر تفحص شده و در زادگاه خود شهرستان لردگان به خاک سپرده می‌شوند.

خسروی یادآور شد: این فیلم در استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان و شهرک سینمایی تهران ضبط شده است و برخی از هنرمندان و عوامل این فیلم بومی استان هستند.

شهید ظفر خالدی با ۱۱ سال سن کوچکترین شهید جبهه و جنگ از شهدای شاخص ملی به شمار می‌رود و فیلم سینمایی " آن‌دو" یکی از پنج طرح ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است که در سال ۱۴۰۱ به تصویب رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار